Thursday, August 13, 2009

SATU MASE DULU....

teringat mase zaman study dulu..syoknye..then after ambik diploma ingat nk ambik degree..tp that time tgk abah cam kesian je..lgpun adik2 ms tu sume sekolah.then aku pikir2 balik time tu rasenye biarlah berkorban utk adik2.kesian tgk abah time tu coz family bkn org senang..then sekarang bile tgk adik2 berjaya dlm pelajaran rase bangga sbb at least adelah org yg abh n mak banggakan..x terbalas jase2 mak n abah kt kitorang..tp kite ni kadang2 lupe betape besarnye pengorbanan mereka..masih ingat lagi mase tu aku dlm semester pertama then kene demam teruk . abah sanggup dtg naik bas dr klang ke melaka semata2 nk tgk aku..dr post guard ke hostel mase tu jauh giler tp abh sempoi jalan kaki je..lps tgk aku di abalik balik naik bas ke klang..sejak dr tu kalau aku dmm ke sakit ker aku xde bgtau abh takut menyusahkan dia...dan aku sampai skang ingat hari tu. sampai bile2 aku akn ingat..dan tanggungjwab aku membantu mak n abh skang bile diorang memerlukan pertolongan..tks mak n abh..love you both...

No comments:

Post a Comment